Poszukujący młodszych rocznikowo samochodów dostawczych z drugiej ręki mogli w niedzielę (16.11) poczuć się zawiedzeni. Na tutejszym placu królowały bowiem kilkunastoletnie używki, oferowane zarówno przez krajowych właścicieli, jak i sprowadzone z Niemiec. Potencjalni kupujący mieli spory wybór wśród skrzyń i wywrotek, sprzedający wystawili też kilka podwozi pod zabudowę.
Poszukujący młodszych rocznikowo dostawczaków z drugiej ręki mogli w niedzielę (16.11) poczuć się zawiedzeni. Na tutejszym placu królowały bowiem kilkunastoletnie używki, oferowane zarówno przez krajowych właścicieli, jak i sprowadzone z Niemiec. Potencjalni kupujący mieli spory wybór wśród skrzyń i wywrotek, sprzedający wystawili też kilka podwozi pod zabudowę. W większości były one dobrze utrzymane, ale miały duże przebiegi.
  
    
    
    
      | MB 308 2.3 D | 1994 / 370 | skrzynia | 13 tys. zł | 
    
      | VW LT35 2.4 D | 1994 / 220 | wyw. (3-str.) | 21,9 tys. zł | 
    
      | MB 208 2.3 D | 1995 / 345 | skrzynia | 14,9 tys. zł | 
    
      | Citroen Jumper 2.5 TD | 1995 / 280 | skrzynia | 16,8 tys. zł | 
    
      | MB 410 2.9 D | 1996 / 320 | podwozie | 16,9 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 1997 / 260 | wywrotka | 27 tys. zł | 
    
      | Toyota Dyna 2.8 D | 1997 / 325 | wywrotka | 29,5 tys. zł | 
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 1998 / 240 | bus (9-os.) | 13,5 tys. zł | 
    
      | VW T4 1.9 TD | 1998 / 195 | skrzynia | 15,5 tys. zł | 
    
      | MB Sprinter 310 2.3 D | 1999 / 230 | podwozie | 25,5 tys. zł |